Selcantvsn Kizlar 29 haftalıkken gittiğimde 1640 di bugün gittim(32hafta) 1600 dediler . Gelişim geriligi falan yok dedi ama tedirgin oldum yaşayan varmı acaba
minebayraamm Tedirgin olunacak bir durum yok zaten olsa doktorunuz söylerdi bir dahaki gidişinizde de sorarsınız