Sehri_dunya 32 hafta 4 günlük hamileyim dün geceden beri sol kasığımda Ağrı var ve bebek orda hissediyorum hareketlerini ayağını oraya koyuyor ve ayağa kalkamıyorum nasıl geçer bu ağrı normal mi yaşayanlar var mı?
Ayserum Girip çıkan bi ağrı değil ama sabit orda ağırlık var ağrı duruyor ben çok uzun süredir yaşıyorum 31 e gireceğim çözümünü bulamadım.
GulsenUlu Ayserum benim de ayni durum var, sizde bir degisiklik oldu mu veya doktorunuz bir sey soyledi mi?
Ayserum Gerçekten hala tam sebebini bulamadık benim sağ böbreğimde hafif genişleme ve taş çıktı ekstra enfeksiyon çıktı hangisinden bilemiyorum ama bazen tamamen normal Bi durumda olabiliyor en iyisi doktorla görüşmeniz GulsenUlu