hanims kızlar normalde 75 c kullanıyorum, şimdi indirimden 85 c aldım ama biraz fazla bol gibi geldi. 7. aya girdim şimdi. sizce değiştireyim mi 80 ile 85 olarak kalsın mı ne diyosunuz?