Kızlar ya çok korkuyorum içimde hep korku şüphe bir yerim agrısa bişey mi oldu acaba diyorum ağrımasa bebek büyümiyor mu diyorum bi kaybım var 30 haftalıkken suyu azdı suyu bitmiş bilemedim bunda çok korkuyorum ikili taramam var kötü çıkar diye korkuyorum çok içimde sıkıntı stres var bu hamileliğim tüp bebek tedavisiyle oldu o yüzden korkuyorum kan sulandırıcı iğne vuruyorum vitaminleri alıyorum inşallah herşey yokunda gider bu hamilegimde 🥲