Meltem2910 Kızlarrr 17+2 deyim ilk gebeliğim ve ikiz ilk defa sanki böyle hıçkırık gibi içerde pıt pıt hareketini hissettim normal miii siz nasıl hissetmiştinizzz☺️
Alparslannn4837 Normal canım özellikle 20-21 den sonra hissdiceksin hissttigini ciddi olarak fark ediceksin