Oğlum 3 yaşında sürekli ağlayan laf dinlemeyen vuran bi çocuk gayet güzel konuşan iyide geldiğinde dua bile ezberleyen bi çocuk ama iki insan yanında sürekli ağlıyor sürekli başka çocuklara vurmaya çalışıyor nasıl davranacağımı bilmiyorum hangi doktora gitmeliyim ya da oyun grubu vs işe yarar mı