Dün doktor kontrolüne gittim doktor bebeğin bayağı aşağıda olduğunu söyledi bugün 20 haftalığa girdik daha öncede 13.ve 16. Haftada kahverengi şekilde kanamam oldu progestan iğne ve ilaç kullanıyorum doktor içerde kan var ani bir şekilde bebeği de kaybedebiliriz dedi dikkatli ol dedi birde kan uyuşmazlığımız vardı iğne oldum ama var mı benim gibi yaşayan lütfen yardımınıza ihtiyacım var moralimi düleztemiyoruö!!!