Kızlar bi süredir tansiyon sorunu yaşadığım için ilaç kullanıyodum zaten bugün 4.30 gibi lavaboda peçeteye kan geldi doktorum sancın olabilir yarın sabah gel dedi istemsiz bir korku var içimde bu haftalarda doğum yapanlar yazabilir mi bir de normalde sezaryen olcaktı tansiyondan dolayı şimdi doğum kendi başlarsa sorun olur mu ki