Kızlar merhaba beklenen adet tarihim cuma günü ama dünden beri karın ağrım var regli olacakmış gibi. Normalde regli dönemimde bel ve göğüs dönemi yaşamazdım bu ay ağrım var ve karnımın ağrısı yanıyor gibi.. sabah saat 10-11 gibi pembe kahverengi arası bi kan geldi regli oldum zannettim ama bu saate kadar devamı gelmedi. Yerleşme kanaması nasıl olur ya da daha önce böyle hisseden oldumu