Kızlar burda ve yakın cevremde herkes cok zor gecryr bulantı cok olyrms kusma oluyormuş tiksinme falan ama bende hic byle şeyler yok 9 haftalık hamileyim doktrada gttim hersey normal dedi suphe duyuyordm bebek yok dye ama bseyde yokmus byle yaşayan varmı sadce bazen sabhlri mide yanmasi oluyor bende o kadar kusma yok kötü bsy yasamadim byle yaşayan ve cinsiyeti ne oldu acaba cok merak ediyorum