beyzaakartal Hacer1515 kendi doktoruma 6 hafta sonra gideceğim o süre içinde hasekiye randevu aldım bende bilgi verdiğiniz için çok teşekkür ederim en azından içim rahat olur 6 hafta beklemektense 🌸
Drysf_bjk Bende Hasekide doğum yaptım 33 yaşındayım 3.doğumumu yaptım tüplerimide bağlattım , ama 2 doğum yaptım bundaki gibi ağrı falan olmadı hiç, daha tüplerimi bağlattım diye mi 3. Doğum ondan mı çözemedim ama çok şükür iyiyim şuan 25 gün oldu bugün
Drysf_bjk Hacer1515 bugün kontrole gittim doktora söyledim 3 kere aynı yer kesilip dikiliyor ağrı olması normal dedi
Drysf_bjk asel_meva_ valla bende çok stres yaptım tansiyonum yükseldi ameliyatta bile yüksekmiş , bana spinal dedi ama istemedim genel anestezi oldum zaten tansiyon yüksek 😅 ama dondum dondum nasıl titriyorum anlatamam 😁