gunesveguney Kızlar 6+5 haftalık hamileyim geçen haftaya kadar hiçbir şey yoktu geçen hafta bu durum başladı. Canım asla hiçbir şey istemiyor bi lokma ekmek dahi mideme yük oluyor sanki. Açlıktan tansiyonum düştüğünde bişey yemediğimi hatırlıyorum ne yiyeceğim derdi yük oldu gerçekten ya ne kahvaltı ne yemek hiiiç bir şey asla canım istemiyor mide bulantısı yok ama hazımsızlık hissediyorum midem hep dolu sanki hep tokum sanki.Her şey aşırı gaz yapıyor. Bebeği besleyemezsem korkusu oluşmaya başladı var mı aynı şekilde yaşayan? Sonradan geçer mi acaba ya
Mavili1480 gunesveguney Ben 5+4 iki gündür mide bulantısı birde sırt ve bel ağrısı çekiyorum gece uyuyamadım oturamıyordum bile doktorum parol kullan dedi biraz iyi oldum az önce de sadece corba ekmek yedim 🥲
gunesveguney Mavili1480 ben ilk gebeliğimde en ufak 1 belirti bile yaşamamıştım o yüzden normal mi değil mi anlamıyorum 🥹 normal bu dönemlerde o zaman. Bende sadece püre yedim akşam 🥹
Pinnar7 7+6 dayım. Benim de öyle asla bir şey yiyemiyorum ve aşırı bir kabızlık var, 8 -4.5tansiyonla duruyorum bütün gün kilo da alıyorum buna rağmen hiç anlamadım, keşke çıkartabilsem içimde n varsa ama ne kusma var ne bir şey
gunesveguney Pinnar7 bende böyleyimmmmm :( kilo şişkinliktir kabızlıktan dolayı. Kusamıyorum ama sanki içimdeki organlar bile rahatsız ediyo beni o derece 🥹 benimde tansiyonum çok düşüyor 🥹 geçer mi acaba 3. Aydan sonra
EbSa Hafta 3 haftadır mide bulantısı ile yaşamaya çalışıyorum Dışarı çıkmak zulümm 😨 çocuğu okula götür getir yaparken tonlarca pis kokuya maruz kalmak 😔 Oğlumda daha kötüydüm en azından yemek yerken iyiyim ama bittikten sonra yine midem bulanmaya başlıyor maalesef 🙂↕️ sürekli açım en azından mutfağa girebiliyorum kokular rahatsız etsede yoksa çocuğum aç kalırdı 🥲 doktor prilam verdi sağolsun en azından kusturtmuyor sadece geceleri uyanıp safra çıkartıyorum 🤷🏻♀️ acayip şişkinlik ve kabızlıkt cabası 🙃 hamileliğin başında 53,buçuk tan şuan 57 çıkıyorum sinirlerim bozuluyor 😅 çok yesem de değse bari diyorum 😅 Allah kolaylık versin inşaallah cümlemize 💪🏻 bir yola girdik inşaallah bir şekilde atlatacağız 🤲🏼🫶🏼
gunesveguney EbSa ayyyy en azından yalnız değilmişim dedim okuyunca 🙈 İnşallah 2. Trimester de daha rahat geçer