mlkkk Kaderkks bence bi diyetisyen destekli ilerlemeniz lazım çünkü sadece karbonhidratı şekeri kesmekle olmuyor yediğiniz her yiyecek şekeri tetikleyebilir porsiyonların ayarlanması filan uzmanıyla görüşseniz daha rahat edersiniz