Neferut bence tekrar gidin eltim de aynısını yaşadı hatta 1 gün öncesinde gitmişti hiç bişi yok tu nst de sancı da çıkmamıştı normal kasık ağrısı sanmıştım dedi gece suyu geldi,herkes aynı belirtileri yaşamıyor maalesef,duş ve dinlenme sonrası geçmiyorsa sancıdır.