busra05_ Merhaba kızlar, 13+4 haftadayız. Oturup kalkarken karnıma agrı gırıyo gecıyor tabı sonra normal mi bu durum 🙏🏻
Mrwezyn1 busra05_ ben 5+4 üm aynı sorun bende de var her oturup kalktıgımda kasıklarıma sancı ve kramp giriyor 10 saniye sonra geri geçiyor
Mervealya1992 busra05_ ay benmde o haftalrda hapsurınca oksurunce sancı gırıyordu sonra geçtii herhalde rahim buyuyomus rahım kasları falan
clkhtce Canım bende 11. Haftadayım benimde oluyor öyle hatta kalkarken bi sancı giriyor bazen ama geri geçiyor tecrübeli arkadaşlardan bakalım ne diyecekler