Doğumdan sonra sütüm gelmedi sonra da az geldiği için sağdım sılıkon uca şırınga ile sıktım memeden aldı şimdi artık sütüm güzel geliyor sagmayı bırakıp memeden vermek istedim ama kuvvetlı emmıyorsüt memede kaldı alıştı şırınga ile çok gelen süte doğal olarak ne yapabilirim destek öneri lütfen anneler