SiracSertanSare Ben hepatit b taşıyıcısıyım ve doğumda 24 saat içerisinde bebeğin immunoglobulin adlı aşıyı vurunması gerekiyor bu aşı özel hastanelerde çok pahalı sırf bu yüzden devlette de doğum yapmak istemiyorum aynı durumu yaşayan anneler bi toplaşalım