Mrvtyzcglu Kızlar geçen gün artımed test yapmıştım bugün ne olur ne olmaz diye kan verdim sonucu çıktı sizce değer çok mu yarın bir daha vereceğim iki katı olması gerekiyor diye biliyorum sizce doğru mu ?
TugceOrak Mrvtyzcglu en az %60 artması gerekiyor canım sağlıklı bir gebelik olması için. Hayırlı olsun sağlıkla gelsin bebişin 🫶
Duruu3 Mrvtyzcglu evet değeriniz baya yüksek canım tekrarlamaya gerek yok ben 58 le öğrendim ondan tekrarladim bir kere sadece senin 24 binlerde çıkmış masallah
aleynalina41 Mrvtyzcglu evet 4800 + olması gerekiyor eğer aşşşırıı derecede yükselmişse de ikiz diiyeceğiz inşallah 😂😂🙏🏻❤️🌸
mlkkk Mrvtyzcglu değeriniz gayet iyi tekrar kan vermeyin beta hcg için.2gün sonra kese karından gözükür muhtemelen. Cuma günü yada haftaya pazartesi doktora gidin zaten kese gözüktükten sonra beta da dahil tüm kan sayımı yapacak doktor
Mrvtyzcglu mlkkk Salı gününe aldım randevu haftaya belki kalp atışı da görür diye inşallah bir sorun olmaz dış gebelikten korktuğum için ikinci tahlilide verip artışa baksam mı diye düşünmüştüm
Hayelllerhayatttlar Mrvtyzcglu değer çok güzel bir daha vermenize gerek yok siz doktora gidin tekrar hayırlı olsun
Gizem1504 Mrvtyzcglu ne güzel hemen sonucunuz çıkmış maşallah değeriniz iyi 2 güne vermenize gerek yok🌸
mlkkk Mrvtyzcglu dış gebelik ultrasonda belli olur değeriniz gayet iyi bence tekrar kolunuzu deldirmeyin😂😂