Kızlar biz bebek düşünüyoruz Ben bugün funit isimli mantar ilaca başladım bir adet içtim ve sonrasında perspektifi okuduğumda bir sonraki adete kadar korunması gerektiği yazıyor, yani gebelik düşünüyorsanız. Aslında doktora sormuştum gebelik durumunda bu ilaçları kullanabilir miyim diye o da gebelik olduğunda kesersin dedi. Aslında bebek düşünürken bunun Kullanılmaması gerekiyormuş perspektiften öyle anladım .şimdi bir adet içtim bir zararı olur mu ve adet dönemindeyim.bilgili olan arkadaşlar varmı