Ozgur201_
Gece ambulans la hastaneye kaldırıldım çok sancı vardı çığlıklarım bilmiyordu, o kadar ağrı sancı gördüm ki bebeği içimde unutur oldum diyebilirim.
Böbrek kum döküyormuş
Sağ böbreğim bebek baskı yapmış sıkışmış.
Rahat sindirim olmuyor dedi doktor .
Bebekle alakalı değilmiş böbrek hem sıkışmış hem kum döküyormuşum ondan olan birşey.
Şuan çok şükür iyiyim