Kızlar selaaam 6+6 haftalık hamileyim hamilelik başlarında sürekli duyduğum “ilk 3 ay çok kritik aman haaa çok dikkat et” söylemlerinden olsa gerek inanılmaz kaygı yüklüyüm. Gebeliğin ileriki süreçlerinde olan anneler bu kaygılarla nasıl baş ettiniz? nasıl olumlamalar yapmalıyız..