Nera Merhaba 🙏🏼 Gebelik planlıyorum fakat kadın doğuma gitmem gerekir mi ? 3 yıldır evliyim ve hiç kadın doğuma gitmedim fobi oluştu alttan muayene yapar mı ?
Gokturkmom_ Nera Ben gebelik düşünmeye başladığım an doktora gittim bana sadece vajinal ultrason ile bakıldı yumurtalıklarımı rahmimi değerlendirdi ,sonrasında gebelik rutin testleri yaptırdım.
babyandmomy__ Nera ben bebek düşünmeye başladığımda gitmiştim alttan bakmadı hiç Rahim tersliği vardı bende gebeliğin ilk zamanları göremeyebiliriz vajinal ultrason gerekebilir demişti öyle de oldu 12. Haftaya kadar karından görünmedi Ama alttan muayene de kesinlikle acımadı sadece hissettim
Nursena2 Nera bende aynı şekilde düşünüyordum anlatmam yardımcı olur mu bilmiyorum ama düşünmeye başladıktan sonra gittim baktı ama hiç bir şekilde acı hissetmedim ama ben olmadigini da söyledim 4 ay boyunca o yüzden de bakmış olabilir
Katya1 Nera bende o şekilde gitmiştim sadce ultrasyon baktı yumurtalıklara kan verdim değerlere baktı, düzenli ilişki önerdi 2 -3 günde bir, birde folikasit baslattı. Dahiliyeye yönlendirdi birde tam hemogram kan verdim. Diğer ayda hamile kalmıstım zaten.
Nera Yanıtınız için teşekkür ederim korkum aslında vajinal ultrason başka korkum yok bu fobimi yenemiyorum 🥺
Gokturkmom_ Nera Yani bende ilk defa bakındım ama gerçekten endişe verici bi durum yok :) folik asite de başlarsınız iyi olur sizin için de
Melllike Yapmaz. İstese bile sen istemediğin sürece bakmaz.. genelde kan tahlili yeterli oluyor tsh vitaminlerin eksik mi onlara bakarlar. Ben sağlık ocagına gitmiştim. B12 eksikti ve hamilelikte b12 iğnesi vurulamıyorsun. İğnelerimi vurulup sonrasında gebelik düşünmüştüm. Folik asit kullandım hamilelikten 3-4ay önce
iremakdeniz Nursena2 4 ay boyunca gebelik mi olmadı acaba? Benimde 4-5 aydır olmuyor ilk düşündüğümde gittim ama sadece ultrason ve kana baktı hiçbir şey söylemedi başka ultrason kan temiz dedi
Nera iremakdeniz henüz hiç denemedim canım tutar mı ilk denemede onu da bilmiyorum teşekkür ederim bu arada 💐
sevgibeybi Nera gitmeniz hazırlık açısından iyi olur sizin için. Eğer gebelik oluşursa zaten ilk haftalar depolarınızdan beslenecek. Sizin için de kontrol iyi olur. Vajinal ultrason için de daha önce bakılmadı korkarak geldim diyip durumu anlatın daha nazik olacaktır bence 😃 korkacak da bişey yok ayrıca 😃😃