Beyss kızlar çok heyecanlanıyorum asla kafaya takmamazlık da yapamıyorum çocuk sahibi olmayı çok istiyorum 🥹 ne zaman test yapmalıyım uygulamam 23ünden itibaren test yaparsam hamileysem eğer idrarda pozitif görüleceğini söylüyor
Gizem1504 Beyss bence adet gününü bekleyin ben 4 gün gecikmede çom silik gördüm üzülmemek adına geçmesi daha iyi
atlasinannesi_ Gizem1504 ben de dün test yaptım erken gebelikte testinde çıkmadı. Kaset testte çıktı. Hamile misiniz şimdi? Benim bu gün adet günüm daha olmadım. Yarın kan vericem