Aileen o kadar halim yoktu ki alay eder gibi yüzüne baktım zaten kendisi dediği şeye utandı 😄 hoş değil yani keyfi mı kadın doğumcu oluyorlar anlamıyorum ki neticede gebelikte çok kötü oluyor psikoloji ve kalp kırmak hoş değil, başka birine gidiyorum aynı hastanede kadın ve inanılmaz ilgili bazen üst üste soru sorulduğunda geriliyo ama asla sinirlenmiyor canım güzelim tarzı konuşup hamilelere çok hassas davranıyor ve aşırı yoğun,bazısı dua alır bazısı ah 😊