Kizlar 10 haftalik gebeyim pazar gununden bu yana karnim da sanki adet olucakmisim gibi agri var bunun siddeti dun daha cok artti bel bosluguma ozellikle sag kisma ve sirtima vuruyo oturdugum yerde gozlerimin onu karariyo basim dönüyor bayilcak gibi oluyorum aksam acile gittim bebegin kalp atislarini dinletti hersey yolunda dedi gönderdi ama 2. Bebgimi de kaybettigim icin korkuyorum yarina baska bi doktora gideceğim ama bu durumu yasayaniniz var mi normal mi ilk bebegimde hiç boyle bisey yasamadim bilemiyorum o yuzden