baygun Bakanlıkta memur olarak görev yapıyorum gün içinde sürekli ağır dosyalar kaldırmam gerekiyor. Bugün kaldırırken karnıma kramplar girer gibi oldu.Adetim ayın 7 sinde bitti. Size göre gebe olma ihtimalim nedir?
bebegimibekliyorum__ baygun şu anda muhtemelen yumurtlama dönemindesiniz ağrı ondan da olur hamilelik belirtisi için bence erken
Baby_B baygun henuz belirtiler icin erken🌸Adetiniz geciksin test yaparsiniz🌸Saglikli olur o sekilde Yoksa kramp girmesinin baska sebepleride olur,bende olmadi
baygun bebegimibekliyorum__ Lala02 Uygulamada 17 sinde doğurganlık dönemim bitti gözüküyor ama doğru değil galiba teşekkür ederim yanıtlarınız için
Lala02 Doğurganlık dönemindesiniz muhtelemen ondan bendede öyle oluyor çok küçük bişey kaldırsam bile sanki karnım yere düşücek gibi
bebegimibekliyorum__ baygun rica ederim yumurtlamadan sonra en erken 14 gün sonra hamilelik belli oluyor genelde
baygun bebegimibekliyorum__ teşekkür ederim, geçen ay acele edip çok test yapmıştım bu ay beklemedeyim 🥰