Benim 1/50 çıkmıştı yüksek riskli yani karından sıvı alalım dedi doktor hemen ben istemeyince 13.haftada fetal dna yaptırdım temiz geldi çok şükür, dr lar biraz endişelendiriyorlar bence siz kötüyü düşünüp stres yapmayın, güvenilirliği daha yüksek olması açısından imkan varsa fetal dna yaptırabilirsiniz. ikilide riskli çıkıp fetalde temiz sonuç alan çok kişi var