Kimisi sirke ya da karbonatla yıkıyorum diyor. Kimisi de sirke kullanmayın iyi değil diyor 🤦🏼♀️ ben ilk önce yıkıyorum toprağını kirini atıyorum daha sonra leğenin içinde suda bekletiyorum tekrar yıkıyorum 🥹 şimdi de böyle bile sağlıklı olduğunu düşünmüyorum hangisini kullansam karbonat mi sireki mi🫣???