Su an 4+6 günlük gebelik 11.11 tarihinde betahcg degeri 182 çıkmıştı, 19.11 dün tekrar kan verdim 3900 çıkmış demin hemşire aradı ikiz olma ihtimali olabilir dedi. Pazartesi doktor randevum var henüz hiç ultrasona girmedim. Meraktan çatlarım şimdi var mı tecrübesi olan