sadece1selda ayın 16 sıydı yumurtlama günü düzenlidir benim adetim. Valla ben her şeyi ona yorduğum için 😀 yani mide bulantım ayak üşümem oluyo. İdrar da yanma oldu ama kesildi bu bilemiyorum. Şimdi de göğüs uçlarım da minik noktalar oluşmuş değişik renkte. Yani bunlar belirti ise var🙂