Deryasss_ Merhaba kızlar bi sorum olucaktı benim betahcg iki güne bir %50 oranında artıyor kimyasal gebelik olabilirmi sizce yada bu durumu yaşayıp sağlıklı gebelik elde eden varmı
Deryasss_ Suan adetim 5 gün gecti 65 çıktı ilk öğrendiğimde 17 ile öğrendim bir hafta sonra ancak 65e yükseldi
Pamuk3419 Deryasss_ iki kat artması gerekir diye biliyorum ama belli olmaz canım doktora gittin mi ne dedi benim adet günü betam 75ti 2 gün sonra 202 olmuş