ftmkucuk bebeğin eşi oluyor plesanta ilk 6 haftalık iken ki konumu genelde cinsiyette tutuyor ama anlamak zor onu da biraz ultrason kalitesi yüksek olması gerekiyor ama 12 haftalık iken 2 li tarama esnasında doktor orda da söylüyor benim solda idi 12 haftalık iken kız cinsiyeti
bu arada sizin bebeğiniz benim kendi tahminimce erkek çok küçük haftalara normal de hiç yorum yapmam ama tahminde bulunmak istedim 12 haftalık iken tekrar atarsanız daha net yorum yapmış olurum ama ☺️ birde benim ilk kızımda sol tarafta konumlanmıştı bu bebeğim sağ taraftaydı gebeliğim de çok çok farklıydı erkek diye düşünüyordum ama kızım olacak Allah’ın izniyle sağlıkla kucağımıza alalım inşallah