Kızlar cumartesi günü saat 9da yatışım yapılcak sezeryan olacağım bu ikinci sezeryanım yine de stres yapıyorum ister istemez özellikle şunu yap dediğiniz bişey var mı yeni doğum yapmış arkadaşlara soruyorum, bol bol duanızı da bekliyorum inşallah ❤️🌸