Ygmr2706 _moom Bat 22 Kasım henüz olmadım ama erken gebelik negatif çıktı 6 gün kala acaba erken mi yaptım
_moom Gizem1504 bende olmadım hala test sipariş verdim bekliyorum yarın gelir heralde sabırsızlanıyorum😭
Gull111 Bat 21 18 inde erken gebelik testi yaptım negatif çıktı ama belirtilerim var günümü beklemeyi düşünüyorum yeniden negatifi görmemek için inşaallah
_moom Gull111 benimde bat18 di 17 sinde kaset yaptım cıkmadı. Ama hala regl olmadım sizce varmı? Erken gebelik testi denicem birde
atlasinannesi_ Gull111 benim de bat 20 adet olmadım daha dün test yaptım Erken gebelik testi negatif kaset test pozitif çıktı. Diğerleri negatif çıkınca kaset test bozuk diye çöpe attım