Melike7676 canım 40 haftayı bulmuş gebeligin. Bide 2 hafta bekleyelimmi diyorlar çok saçma. Allah korusun bebeğe bisey olsa nolcak. Bence bu durumu ihmal etme. Sancin gelmezse gelene kadar beklicek misin. Eğer sezeryanlik bi durum varsa sezeryan ol bence.