Yayalin Merhaba bugün doktora gittik 5+4 oldum kese göründü ama bebek yok şu anlık normalmi acaba ??? Bide kesenin altında kanama varmış bu da normalmidir yardımci olur musunuz?
Asi_07 Yayalin bebeğin görünmemesi normal bikaç haftaya görürsünüz kese altındaki kanama için ilaç vermedi mi doktorunuz
Dtfo26 Yayalin bende gittim 5+4 kese gördük bebek göremedik bende bekliyorum haftaya tekrar gideceğim nasipse inşallah görürüz. İlk gebeliğim de kanama alanı vardı progestan kullandım bi süre şükür bişey olmamıştı geçti sonra
2Princess1Mom Yayalin Benımde 5+4 bugün gittim keseyi gördüm doktor bebek için çok erken daha 10 gün sonra tekrar gel bebeğe bakalım dedi. Kanamanız için verilen ilacı düzenli kullanın, ve kendinizi bir süre yormayın yatın uzanın dinlenin. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah🤲❤
kader3338 6+2 gittim sadece kese vardı benimde 7+5 gittim kalp atışını bile duydum 1 hafta geriden geliyor dedi doktor geç döllenme olmuş
kader3338 Yayalin tabiki tehlikeli kanama başlarsa kese düşebilir kanama bebeğin kesesine bulaşırsa sıkıntı ama ben 4. Gebeliğim hep bu sorunu yaşadım çok şükür bişi olmadı iğnelerle fitille falan dikkat et yat uzan dinlen ilişki yasak ağır iş yasak 3 aya kadar yatak istirahati yapın vücut o kanı emer nasibimizde varsa zaten sağlıklı bi şekilde bebeğimizi kucağımıza alacağız
bengonca Bu haftada bebeğin görünmemesi normal annesi. 7. Haftadan sonra herşey ney belli olur. Kanama alanınız varsa ağır iş yapmayın dinlenin. Haftaya zaten uygun pozisyon bulursa kalp atışı bile duyabilirsiniz. Sağlıkla gelsin kuzunuz
MaviNur25 bengonca 7.haftada da gorunemzse kac haftaya kdr beklenmesi lazim acaba :( 2 aylik olacak neredeyse bebekte kalpte atisida yok olmuş oluyor malesef
MaviNur25 Bende 7 haftalık gebeyim kese gorundu fakat bebekte kalp atisıda yok daha, yarın gidicem bakalim neler yasiycaz rabbim hayirlisini versin cok dusundurucu etkileyici bir durum malesef.
bengonca MaviNur25 canım niye olumsuz düşünüyorsun ki. 5 haftada görülmez sadece. 7. Haftada görünür allahın izniyle. Yüreğini ferah tut
hamcokelek33 Hiçbir şey olmaz allahın izniyle bol bol su içip istirahat edin, çoğu gebelikte yaşanıyor bebiş de haftaya görünür yüksek ihtimalle
MaviNur25 bengonca olumsuz dusunmek istemiyorum zaten dua ediyorum hep yarin gidicem bakalim ögrenecegiz ne durumda oldugunu