Moonse Kızlar 13+4 deyim saate bir kalp çarpıntım oluyor 3-4 saniye sonra geçiyor aranızda böyle olan var mı yaklaşık 3 haftadır böyleyim .
Zeynepgmsbs61 Moonse bende de oluyor bulantı ilacı kullanıyorum sanırım yan etki o yapıyor diye düşünüyorum 🤷🏽♀️
Enesvezeynebinannesi Moonse bende oluyor.özellşkle ayağa kalkınca…nabzım sürekli kulağımda atıyor.sizde nasıl ?
Moonse Zeynepgmsbs61 bende tiroid ilacı kullanıyorum sadece . İnsallah ilaçlardandır da önemli bir şey değildir . Doktor kontrolum 3 hafta sonra bakalım o zman öğreneceğiz en kötü
Moonse Enesvezeynebinannesi benim dururken oluyor . Bi anda geliyor 5 saniye sonra falan geçiyor . İnternette normal diyor ama bilemiyorum