Bende 8 haftalık gebeyim kanamam oldu 6 gün önce acile gittik yatış werdiler progestan iğne we hap werdiler kullanıyorum. Kanama alanı War düşük tehliken War ewde yat dedi Dr. Bugün 6 gün oldu yatıyorum ewde lekelenmem dewam ediyor arada karnıma ağrı giriyor geçiyor. Dr 15 gün böyle dewam eder dedi bana