Benim kız kardeşimle aramda sadece 10 ay var. Annem 18 yaşında doğurmuş gayette güzel baktı. Ayrıca hiç uğraşmamış oldu okuma yazmadan tutun üniversite sınavı vs hepsini kardeşimle beraber yaptık. Arkadaşa ihtiyaç duymadık. O yüzden bende hemen ikinciyi yapmaya niyetliyim inşallah