Silanur Kızlar doktor 12 +5 de cinsiyet tahmininde bulundu emin değilim ama yüzde 80 kız dedi sonradan degisirmi bu durumu yaşayanlar varmı aranızda
Elif_0660 Silanur ben 15. Haftaya kadar bekledim ilk erkek gibi dediler 12.haftada 13de kız olabilir dediler en son 15.haftada erkek kesin dediler
xEndless Silanur Bana da bir doktor erkek, diğer doktor kız dedi 3 gun arayla 15.haftayı bekliyorum merak ettım
Elif_0660 Tugcerkisi evet ilk bebeğim ikili taramam temiz çıktı çok şükür üçlü taramamın da sonucu çıktı bugun göstereceğim doktora onda da bir şey çıkmaz inşallah ☺️
Silanur melissannesi evet ya ama erkek olursa daha erken belli oluyor diye biliyorum yine de beklemek lazım
melissannesi Silanur benim kuzenim 5. Ayında oğlu olacagını öğrendi yani gözükmeyince kız derler bariz bi oğlu oldu😊🩵