aslzyn44 canim tiroitler elbette ki sorun ama yinede stres yapma kendine doktor takibinde kalman gerekiyor ben hamilelik surecindeyken 4.5 di sonra 7 ye kadar çıktı surekli takip ediyordu doktorum değerlerim her defasında yüksek çıkıyordu ilacı değiştiriyorduk çok şükür bebeğim sağlıklı doğdu ama şöyle ondanda troit değerleri yüksek çıktı sadece ilk 1 ay doktor zamanla geçer dedi 1 ay sonra kontrole götürdüm tabi bu arada bol bol dereotu yedim ağzıma süremezdim bebeğim için ye.ek zorunda kaldım şükür onun ki geçti şuan kalmadı bile sadece benimki hala yükseliyor bosver demiyorum kesinlikle takip edilmesi gerek ama kendinide bebege bise olur diye korkutma