Ozy
Arkadaslar bugün kadin doktorunda randevum var nst bagladi ve bebegin kalb atislaro birden cok yavasladi bi yarim saat kontrol etti ve sonra hastaneye gönderdi hastanede bakildiginda birazcik daha iyiydi ama doktor iki gün yatis verdi kontrol altinda tutmak icin neden böyle bisey oldu anlamiyorum Ayni durumda olan varmi birazdan yatisim yapilcak