gamzekayaa1 30 haftalık hamileyim idrarımda protein cıktı sınırda doktor tansiyonumu sürekli olcmemi istedi tansiyonum normal 9 6 - 10 6 - 11 7 falan cikiyor ama kalp atış hızım 90 110 103 falan cıkıyor normal mi?