babyiscoming_ İç çamaşırım hep ıslanıyor ama çözemiyorum. Amniyon sıvısı mı sızıyor? Doktor her kontrolde suyun yeterli güzel diyor. Bacak aram mı terliyor? Yoksa su gibi akıntı mı oluyor? Ay nedir bu 😂 yaklaşık 1 aydır falan böyle.. 26 haftalık
tatlibebegim_ babyiscoming_ benimde öyle oluyodu doktora söylediğimde vajina hep kuru kalmaz zaten demişti
mlkkk babyiscoming_ ter de olabilir idrar da olabilir 😅 ben 12haftalık hamileyim geçen akşam otururken birden iç çamaşırım ıslandı çişe de sıkışmamıştım dedim suyum mu geliyor ama devamı gelmedi otururken çişim kaçmış heralde 😂😂 nasıl oldu hiç anlamadım yani baskı oldukça kaçıyor olabilir mi 😂😂
ShutUp babyiscoming_ benimde öyle bende ilk başta suyum mu geliyor acaba demiştim ama değilmiş çünkü her gittiğimde suyu çok iyi deniliyor o yüzden kafam rahatladı
Brgmde babyiscoming_ kuzum iç çamaşırını kokla idrar gibi kokuyordur muhakkak idrar kaçırıyorsundur inşallah amniyon sıvısı değildir🩷 ki olsa bir ay süreceğini düşnmyorm pek bilgm yokve yakın zamanda hastaneye zaten gitmişsinidr Ama aklında şüphe olacağına sıvı akıntım var diyip acile gösterebilirsin . Sıvı akıntı mantar da da olyordu fitil sonrası sanırım kasıntı fln olyordu hem kontrol edilmiş olrsn
babyiscoming_ mlkkk ben hiç hissetmiyorum ki aktığını falan wc gittiğimde fark ediyorum sadece 😄 kız altımıza mı işiyoz yok ya öyle olsa fark ederdim herhalde 😂😂😂
babyiscoming_ Brgmde yok kokusuz su gibi. Amniyon sıvısı olsa bebeğin suyunda azalma olurdu illa ki. Doktor hep suyu yeterli diyor. Enfeksiyonumda yok. O yüzden çözemiyorum işte 😄
babyiscoming_ Brgmde pazartesi gittim. Her zaman geliyor. Doktor herhangi bir problem görmedi kan tahlillerim falanda normal. Bacak aram terliyor da olabilir
Merve-metin babyiscoming_ canım doktorun suyun gayet yeterli diyorsa normal akıntıdır ama aklında kalsın istemiyorsan eczanelerde su mu değil mi anlamak için ped gibi bişey satılıyor adı aklıma gelmiyor şuanda çamaşırına takıyorsun bebeğin sıvısıysa eğer renk değiştiriyormuş akıntıysa aynı renk kalıyormuş sanırım burada bi kaç postta okudum ondan alıp içini rahatlatabilirsin
Merve-metin babyiscoming_ amniyotik sıvı sızıntı testi diye geçiyor heralde canım internette öyle yazıyor bakabilirsin canım
meltembadem babyiscoming_ ya benimde öyle çamaşırım sürekli ıslak bazen akıntıyla birlikte ıslanıyor ama idrar yollarımda yanma sık idrara çıkma kaşıntı koku gibi şikayetlerim olmadığı için kafama çok takmıyorum, gebelikte hormonlar değişiyor buna bağlıyorum 🤗
babyiscoming_ meltembadem aynen canım benimde yok o tarz şikayetlerim bir çok kişide de oluyormuş zaten normaldir heralde😊