Bende aynı durumdayım ikinci hamileliğim doğuma 45 gün kaldı karın büyüyünce bele baskı yaptığından oluyor ilkinde de bu ağrıyı çok çekmiştim zor gerçekten biraz eğileyim ağrı tutmaya başlıyor ayağımın üstüne basamıyorum ama yürüyüş ve masaj iyi geliyor