Sosyalbiri bebegimd7 yapışıklık oluyor rahimde ve tüplerde. İlk sezaryenim sonrası oldu maalesef. Ve dış gebelik yaşadım muhtemelen sebebi o yapışıklıklarmıs.
bebegimd7 Sosyalbiri Ama yine de hamile kalmışsınız benim dediğim tıkanması. Durumunuz vajinal doğumda da başınıza gelebilirdi bence sezaryenle ilgisi yoktur.
asenat-63 bebegimd7 kids’te söylediğim için demediklerini bırakmadılar kapanabiliyir ve bunun için bı operasyon geçirmeniz gerekebilir
Sosyalbiri bebegimd7 sezaryenle ilgisi var dış gebelik ameliyat raporumda yazıyordu çünkü. Sezaryen sonrası oluşan yapışıklıklar künt cisimle açıldı gibi bir şey. Normal doğum sonrası yapışıklık hiç duymadım ama kasdettiğiniz şey buysa onda da olabilir tabi
bebegimd7 asenat-63 Evet bende gördüm her sezaryen sonrası tüpleri tıkanan bir Hanımefendi. Bence kişiyle alakalı bir durum bu olasılığı da çok düşük aslında. Belki de sadece doğum yapmakla ilgilidir doğum şekliyle değil.
asenat-63 bebegimd7 tabiki kişiden kişiye değişiyor 7 çocuk doğurup tüpleri kapanmayan var 2.çocukta kapanan var