obli Gümüş göğüs ucu kapağı gerekli mi sizce yoksa göğüs kalkanı da aynı görevi görür mü? Yorumlarınızı bekliyorum.
biryildiz42 obli bence en gerekli olan şey gümüş kapak. Kremler falan bebek için hiç temiz gelmiyor. Ağladığı zaman gümüş kapağı çıkartıyordum hemen emziriyorudum ama krem sürsem silmek ile olmaz yıkamak lazım. Alacaksanız bence gümüş kapak 🫶🏻
Sule6767 Ben lansinoh krem kullanmaya başlamıştım doğumdan 1 ay önce sonra da devam ettim gayet güzeldi kanama acı yara yaşamadık yıkamaya gerek yok tamamen bitkisel bebek emebilir.