Merhaba Anneler💞 Ben yeni hamile olduğumu öğrendim. Adete 3gün vardi öğrendiğimde. Daha doktora gittik ama kese görünmedi. Kan testi verdim 725 çikti. Bu değer 4haftalik sanirim. Sorum ve endişem şu ki, 4 haftalikken gözükmemeai normal mi? İlk hamileliyim tecrübesizim😥 aranizda 4 haftalikken keseyi gören var mı?