35+5 ten selam 🌺 Kızlar canım aşırı kahve telvesi istiyor. Bu yüzden hergün kahve yapıp kaşık kaşık telvesini yiyorum. Hemde şekersiz acı acı üff yazarken bile canım çekti😁😁 heleki o kahve kokusuu… Ben hiç sevmezdim yıllarca içmesem aklıma gelmezdi. Bişey olur mu her gün bir fincan içip telvesini yersemm?