Fatmasenaeknc 17+3 deyim bebeğimi bariz hissediyorum karnımda gezindigi her yer belli aşırı gıdıklıyor beni galiba erken hissettim
Burcumeydan Fatmasenaeknc içimde oynadığını bende hissediyorum 16+2’deyiz ama dışarıdan imkansız tabii. Sadece içimde gezindiğini ufaktan hissetmeye başladım bende😊
Ebruaselliya 17.haftamda hissettim böyle birsey gıdıklıo dolaşıyor gibiydi hafif bi pıt diye bise attı ama bidaha hissedemedim 18 oldum cok istiyorum tekrar hissetmek bekliyorum hep 🥲